Хэрэглэгч нэвтрэх

Нууц үгээ мартсан?

Шинээр бүртгүүлэх!

Үйлчилгээний нөхцөл татах

Би үйлчилгээний нөхцөлийг зөвшөөрч байна



Үйлчилгээний нөхцөл




Хэрэглэгч нь KoK.mn- ийн бүртгэлийн хуудсанд өөрийн тухай үнэн зөв мэдээллийг оруулж өгөх үүрэгтэй. Хэрэглэгчийн оруулсан хувийн мэдээлэл шаардлага хангахгүй худал мэдээлэл байвал тухайн хэрэглэгчийн мэдээллийг KoK.mn устгах эрхтэй. Сайтад бүртгэлтэй болсноор : - Сайтаас файл татах онлайн данс нээх боломжтой болно. - Файл байршуулан борлуулах боломжтой болно. Файл байршуулах : Хэрэглэгч нь : өөрийн бүтээсэн файлаа сайтад нийтэлж бусдад борлуулах эрхтэй. Өөрийн байршуулсан файлтай холбоотой бүхий л хариуцлагыг хүлээнэ. Орлого хуваарилах : Тухайн файлын нэг таталтнаас үнийн дүнгийн 20%-ийг дансандаа хуримтлуулна. Хуримтлуулсан мөнгөн дүн 5000 – дээш болсон тохиолдолд сайтад хүсэлт гаргаснаар мөнгөө бэлнээр авах боломжтой болно. Файлын таталтыг хянах хяналтын хэсгээс өөрийн файлын таталттай холбоотой мэдээллийг харах боломжтой. KoK.mn сайт нь : Файлтай холбоотой санал гомдол гарсан тохиолдолд тухайн файлыг устгах эрхтэй

+(976) 8002-5060     09-20 цаг
koklikeshare@gmail.com санал, хүсэлт

Бид Монгол улсынхаа цахим мэдээллийн санг баяжуулах, түүний чанар, хүртээмжтэй байдлыг дээшлүүлэх замаар Мэдлэгийн эдийн засагт хувь нэмэр оруулахаар 11 дэх жилдээ ажиллаж байна. Эрхэм хэрэглэгч танд энэ өдрийн мэндийг дэвшүүлье! Манай сайтын энэ хэсэгт мессеж ЗАР оруулах боломжтой бөгөөд та хүссэн зарлал, мэдээгээ ZAR гэж бичээд 100 тэмдэгтэнд багтаан үргэлжлүүлэн бичиж 152153 дугаарт илгээнэ үү. Амжилт хүсье!!! Жич: Одоогоор зөвхөн Мобиком, Юнителийн дугаараасс зар авч байна.

Маркетинг Хяналт /word 27 хуудастай/

kok.mn
Үнэ          1000 төг / 1100 нэгж
Хэл          Монгол
Үзсэн       4731
Хэмжээ    223.11 KB
Нийтлэгч Chesy
Ангилал   Курсын ажил
Бичигдсэн он  
Огноо      2014-10-29
Qpay-ээр төлж
Файлын агуулга
 I бүлэг: Маркетингийн орчин
II бүлэг: “Дархан нэхий”ХК –нд хийсэн судалгаа
НЭГДҮГЭЭР БҮЛЭГ: МАРКЕТИНГИЙН ОРЧИН
Маркетингийн орчинг 2 хуваадаг.
1.Макро орчин / гадаад орчин/
2.Микро орчин /дотоод орчин/
Микро орчин
1.Компани
1. Эрхэм зорилго-Байгууллагын ирээдүйд хүрэх дүр төрх нь юм.Эрхэм зорилго нь SMART шинжгүй байна.
2. Зорилт-Эрхэм зорилгодоо хүрэхийн тулд шат дараалалтайгаар боловсруулагдаж байгаа зүйлсийг хэлнэ.Зорилт нь SMART шинжтэй байна.
3. Удирдлага зохион байгуулалтын бүтэц-Харилцан уялдаа холбоо бүхий ажил үүргүүдийн нэгдэл юм.Дараах хэлбэрүүд байна.
		1.Энгийн хэв маяг
		2.Шугаман хэв маяг
		3.Функцниаль буюу чиг үүргийн
		4.Хосолсон
4. Технологи- Иноваци буюу мэдлэгийн менежмент мэдээллийн менежменттэй шууд холбоотой юм
5. Хүний нөөц-Дараах 6 функц байдаг. 
	   1.Хүний нөөцийн төлөвлөлт 
	2.Хүний  нөөцийн ажлын байрны тодорхойлолт,шинжилгээ
	3.Хүний нөөцийн бүрдүүлэлт,сонголт бүрдүүлэлтийг гадаад болон 	дотоод эх үүсвэрээс бүрдүүлдэг.
	4.Хүний нөөцийн сургалт
	5.Хүний нөөцийн цалин,урамшуулал
	6.Гүйцэтгэлийн удирдлага: Энэ нь ажлын байрны шинжилгээ тодорхойлохтой холбоотой
2.Хэрэглэгч
Аливаа нэгэн байгууллагын бараа бүтээгдэхүүнийг хэрэглэж буй гэсэн бүлэг хүмүүсийг хэрэглэгч гэнэ.Хэрэглэгчийг 2 ангилдаг.
	1. Байгууллагын хэрэглэгч
	2. Хувь хүний хэрэглэгч
3.Өрсөлдөгч
Ижил төрлийн үйл ажиллагааг эрхэлж байгааг хэлнэ.Өрсөлдөгчийг 2 ангилна.
	1.Шууд өрсөлдөгч
	2.Шууд бус өрсөлдөгч
4.Бэлтгэн нийлүүлэгч
Зах зээлийн хэрэгцээг түүхий эд, материал, мэргэжлийн ажиллах хүч, мөнгө капитал, мэдээллээр хангаж буй байгууллага, хүмүүсийг бэлтгэн нийлүүлэгчид гэдэг. Энэ нь тухайн байгууллагыг түүхий эд материаллаар хангадаг.
5.Харилцагч
Энэ нь компанийн үйл ажиллагааг идэвхжүүлэх зорилгоор ажиллаж буй бүлэг хүмүүс,байгууллага.
6.Зуучлагч
Компанийн бараа бүтээгдэхүүнийг борлуулах зорилгоор ажиллаж буй хувь хүн болон байгууллага.

 



       Төлбөр хийх
Төлбөр төлөх төрлөө сонгоно уу

QPay-ЭЭР ТӨЛӨХ



KPOINT ДАНСНААСАА ТӨЛӨХ















Энэ файл ямар нэгэн зохиогчийн эрхийн зөрчилтэй бол бидэнд мэдэгдэнэ үү. Баярлалаа Мэдэгдэх
Файл эзэмшигчийн мэдээлэл

Chesy

Сайтад элссэн огноо: 2014-10-29

АНГИЛАЛ ХАРАХ

СУРТАЛЧИЛГАА