Хэрэглэгч нэвтрэх

Нууц үгээ мартсан?

Шинээр бүртгүүлэх!

Үйлчилгээний нөхцөл татах

Би үйлчилгээний нөхцөлийг зөвшөөрч байна



Үйлчилгээний нөхцөл




Хэрэглэгч нь KoK.mn- ийн бүртгэлийн хуудсанд өөрийн тухай үнэн зөв мэдээллийг оруулж өгөх үүрэгтэй. Хэрэглэгчийн оруулсан хувийн мэдээлэл шаардлага хангахгүй худал мэдээлэл байвал тухайн хэрэглэгчийн мэдээллийг KoK.mn устгах эрхтэй. Сайтад бүртгэлтэй болсноор : - Сайтаас файл татах онлайн данс нээх боломжтой болно. - Файл байршуулан борлуулах боломжтой болно. Файл байршуулах : Хэрэглэгч нь : өөрийн бүтээсэн файлаа сайтад нийтэлж бусдад борлуулах эрхтэй. Өөрийн байршуулсан файлтай холбоотой бүхий л хариуцлагыг хүлээнэ. Орлого хуваарилах : Тухайн файлын нэг таталтнаас үнийн дүнгийн 20%-ийг дансандаа хуримтлуулна. Хуримтлуулсан мөнгөн дүн 5000 – дээш болсон тохиолдолд сайтад хүсэлт гаргаснаар мөнгөө бэлнээр авах боломжтой болно. Файлын таталтыг хянах хяналтын хэсгээс өөрийн файлын таталттай холбоотой мэдээллийг харах боломжтой. KoK.mn сайт нь : Файлтай холбоотой санал гомдол гарсан тохиолдолд тухайн файлыг устгах эрхтэй

+(976) 8002-5060     09-20 цаг
koklikeshare@gmail.com санал, хүсэлт

Бид Монгол улсынхаа цахим мэдээллийн санг баяжуулах, түүний чанар, хүртээмжтэй байдлыг дээшлүүлэх замаар Мэдлэгийн эдийн засагт хувь нэмэр оруулахаар 11 дэх жилдээ ажиллаж байна. Эрхэм хэрэглэгч танд энэ өдрийн мэндийг дэвшүүлье! Манай сайтын энэ хэсэгт мессеж ЗАР оруулах боломжтой бөгөөд та хүссэн зарлал, мэдээгээ ZAR гэж бичээд 100 тэмдэгтэнд багтаан үргэлжлүүлэн бичиж 152153 дугаарт илгээнэ үү. Амжилт хүсье!!! Жич: Одоогоор зөвхөн Мобиком, Юнителийн дугаараасс зар авч байна.

Z24 компани-д хийсэн үйлдвэрлэлийн дадлагын тайлан word 16 хуудастай

kok.mn
Үнэ          1000 төг / 1100 нэгж
Хэл          Монгол
Үзсэн       2754
Хэмжээ    4.19 MB
Нийтлэгч Хонгорзул
Бичигдсэн он   2017
Огноо      2018-01-08
Qpay-ээр төлж
Файлын агуулга
 Z24 компани-д хийсэн үйлдвэрлэлийн дадлагын тайлан word 16 хуудастай. Энэхүү дадлагын хүрээнд Z24 онлайн тийзийн агент-д хийсэн тайлангаа орууллаа. Тайландаа тухайн байгууллагын ерөнхий танилцуулга, үүсэл хөгжил, бизнесийн онцлог, дотоод орчны хүчин зүйлс, маркетингийн бодлого стратеги гэх мэтийн талаар бичсэн болно.
Агуулга
I.	ОРШИЛ ....................................................................................................................................	2
A.	Дадлагын хугацаанд хийж гүйцэтгэсэн ажлын товч хураангуй ...................................	3
B.	Дадлагын ажлын хураангуй календарчилсан төлөвлөгөө .............................................	4
II.	ҮНДСЭН ХЭСЭГ ....................................................................................................................	5
A.	Байгууллагын ерөнхий танилцуулга, үүсэл хөгжил, бизнесийн онцлог ......................	5
B.	Байгууллагын дотоод орчны хүчин зүйлс ..........................................................................	6
C.	Маркетингийн бодлого, стратеги .........................................................................................	7
D.	Маркетингийн алба, нэгжийн үндсэн чиг үүрэг ...............................................................	8
E.	Маркетингийн зорилго, зорилтууд ....................................................................................	9
F.	Маркетингийн үйл ажиллагааны үр дүн ..........................................................................	9
G.	Зах зээлийн хэсэглэл, зорилтот зах зээлийн сонголт ......................................................10
H.	Компанийн брэндийн стратеги ...........................................................................................	10
I.	Зах зээлийн байршил ............................................................................................................	11
J.	Маркетингийн хольцын шийдвэр гаргалт ......................................................................	11
1.	Бүтээгдэхүүн (Product) ........................................................................................................	11
2.	Үнэ (Price) ............................................................................................................................	12
3.	Хуваарилалт (Place) .............................................................................................................	12
4.	Идэвхжүүлэлт (Promotion) ..................................................................................................	13
K.	Маркетингийн судалгаа шинжилгээ хэрхэн хийгддэг талаар судлах .........................	14
L.	Маркетинг эсвэл борлуулалтын хэлтэст болсон тодорхой үйл ажиллагаанд биечлэн оролцох ............................................................................................................................................	15
III.	ДҮГНЭЛТ, САНАЛ ЗӨВЛӨМЖ ....................................................................................	15
IV.	НОМЗҮЙ .............................................................................................................................	16
V.	ХАВСРАЛТ .............................................................................................................................	16

 



       Төлбөр хийх
Төлбөр төлөх төрлөө сонгоно уу

QPay-ЭЭР ТӨЛӨХ



KPOINT ДАНСНААСАА ТӨЛӨХ















Энэ файл ямар нэгэн зохиогчийн эрхийн зөрчилтэй бол бидэнд мэдэгдэнэ үү. Баярлалаа Мэдэгдэх
Файл эзэмшигчийн мэдээлэл байхгүй
АНГИЛАЛ ХАРАХ

СУРТАЛЧИЛГАА