Хэрэглэгч нэвтрэх

Нууц үгээ мартсан?

Шинээр бүртгүүлэх!

Үйлчилгээний нөхцөл татах

Би үйлчилгээний нөхцөлийг зөвшөөрч байна



Үйлчилгээний нөхцөл




Хэрэглэгч нь KoK.mn- ийн бүртгэлийн хуудсанд өөрийн тухай үнэн зөв мэдээллийг оруулж өгөх үүрэгтэй. Хэрэглэгчийн оруулсан хувийн мэдээлэл шаардлага хангахгүй худал мэдээлэл байвал тухайн хэрэглэгчийн мэдээллийг KoK.mn устгах эрхтэй. Сайтад бүртгэлтэй болсноор : - Сайтаас файл татах онлайн данс нээх боломжтой болно. - Файл байршуулан борлуулах боломжтой болно. Файл байршуулах : Хэрэглэгч нь : өөрийн бүтээсэн файлаа сайтад нийтэлж бусдад борлуулах эрхтэй. Өөрийн байршуулсан файлтай холбоотой бүхий л хариуцлагыг хүлээнэ. Орлого хуваарилах : Тухайн файлын нэг таталтнаас үнийн дүнгийн 20%-ийг дансандаа хуримтлуулна. Хуримтлуулсан мөнгөн дүн 5000 – дээш болсон тохиолдолд сайтад хүсэлт гаргаснаар мөнгөө бэлнээр авах боломжтой болно. Файлын таталтыг хянах хяналтын хэсгээс өөрийн файлын таталттай холбоотой мэдээллийг харах боломжтой. KoK.mn сайт нь : Файлтай холбоотой санал гомдол гарсан тохиолдолд тухайн файлыг устгах эрхтэй

+(976) 8002-5060     09-20 цаг
koklikeshare@gmail.com санал, хүсэлт

Бид Монгол улсынхаа цахим мэдээллийн санг баяжуулах, түүний чанар, хүртээмжтэй байдлыг дээшлүүлэх замаар Мэдлэгийн эдийн засагт хувь нэмэр оруулахаар 11 дэх жилдээ ажиллаж байна. Эрхэм хэрэглэгч танд энэ өдрийн мэндийг дэвшүүлье! Манай сайтын энэ хэсэгт мессеж ЗАР оруулах боломжтой бөгөөд та хүссэн зарлал, мэдээгээ ZAR гэж бичээд 100 тэмдэгтэнд багтаан үргэлжлүүлэн бичиж 152153 дугаарт илгээнэ үү. Амжилт хүсье!!! Жич: Одоогоор зөвхөн Мобиком, Юнителийн дугаараасс зар авч байна.

Харилцааны сэтгэл зүй

kok.mn
Үнэ          2000 төг
Хэл          Монгол
Үзсэн       6927
Хэмжээ    54.86 KB
Нийтлэгч Энхзул
Ангилал   Бие даалт
Бичигдсэн он   2021
Огноо      2021-11-28
Qpay-ээр төлж
Файлын хэсгээс


Файлын агуулга
 Харилцаа мэдээлэл дажуулах, харилцааны саад, орон зай харилцааны өвөрмөц үзэгдэл
Агуулга
Оршил	3
Нэгдүгээр бүлэг	4
ХАРИЛЦААНЫ СЭТГЭЛ ЗҮЙН ЕРӨНХИЙ АСУУДАЛ	4
1.1.Харилцааны мэдээлэл дамжуулах ба солилцох тал	4
1.2.Харилцаа нь хүн хүнээ таних, ойлгох үйл явц болох нь	5
1.3.Харилцааны үйл явц дахь харилцан үйлчлэлцэл	6
Хоёрдугаар бүлэг	6
ХАРИЛЦААНЫ ЗАРИМ ӨВӨРМӨЦ ҮЗЭГДЭЛ	6
2.1.Анхны сэтгэгдлийн алдаа ба оноо	6
2.2.Харилцааны бүс ба нутаг дэвсгэр	6
Гуравдугаар бүлэг	8
ХАРИЛЦААНЫ ЯВЦАД ҮҮСЭХ ЗӨРЧЛӨӨС УРЬДЧИЛАН СЭРГИЙЛЭХ АСУУДАЛ	8
3.1.Зөрчлийн сэтгэл зүйн шалтгаан	8
3.2.Зөрчлийг шийдвэрлэх зарим арга, техник	9
Дүгнэлт	10
Эх сурвалж	10

 



       Төлбөр хийх
Төлбөр төлөх төрлөө сонгоно уу

QPay-ЭЭР ТӨЛӨХ



KPOINT ДАНСНААСАА ТӨЛӨХ














Энэ файл ямар нэгэн зохиогчийн эрхийн зөрчилтэй бол бидэнд мэдэгдэнэ үү. Баярлалаа Мэдэгдэх
Файл эзэмшигчийн мэдээлэл байхгүй
АНГИЛАЛ ХАРАХ

СУРТАЛЧИЛГАА