Facebook

Хэрэглэгч нэвтрэх

Нууц үгээ мартсан?

Шинээр бүртгүүлэх!

Үйлчилгээний нөхцөл татах

Би үйлчилгээний нөхцөлийг зөвшөөрч байна



Үйлчилгээний нөхцөл




Хэрэглэгч нь KoK.mn- ийн бүртгэлийн хуудсанд өөрийн тухай үнэн зөв мэдээллийг оруулж өгөх үүрэгтэй. Хэрэглэгчийн оруулсан хувийн мэдээлэл шаардлага хангахгүй худал мэдээлэл байвал тухайн хэрэглэгчийн мэдээллийг KoK.mn устгах эрхтэй. Сайтад бүртгэлтэй болсноор : - Сайтаас файл татах онлайн данс нээх боломжтой болно. - Файл байршуулан борлуулах боломжтой болно. Файл байршуулах : Хэрэглэгч нь : өөрийн бүтээсэн файлаа сайтад нийтэлж бусдад борлуулах эрхтэй. Өөрийн байршуулсан файлтай холбоотой бүхий л хариуцлагыг хүлээнэ. Орлого хуваарилах : Тухайн файлын нэг таталтнаас үнийн дүнгийн 20%-ийг дансандаа хуримтлуулна. Хуримтлуулсан мөнгөн дүн 5000 – дээш болсон тохиолдолд сайтад хүсэлт гаргаснаар мөнгөө бэлнээр авах боломжтой болно. Файлын таталтыг хянах хяналтын хэсгээс өөрийн файлын таталттай холбоотой мэдээллийг харах боломжтой. KoK.mn сайт нь : Файлтай холбоотой санал гомдол гарсан тохиолдолд тухайн файлыг устгах эрхтэй

+(976) 8002-5060     09-20 цаг
koklikeshare@gmail.com санал, хүсэлт

Бид Монгол улсынхаа цахим мэдээллийн санг баяжуулах, түүний чанар, хүртээмжтэй байдлыг дээшлүүлэх замаар Мэдлэгийн эдийн засагт хувь нэмэр оруулахаар 11 дэх жилдээ ажиллаж байна. Эрхэм хэрэглэгч танд энэ өдрийн мэндийг дэвшүүлье! Манай сайтын энэ хэсэгт мессеж ЗАР оруулах боломжтой бөгөөд та хүссэн зарлал, мэдээгээ ZAR гэж бичээд 100 тэмдэгтэнд багтаан үргэлжлүүлэн бичиж 152153 дугаарт илгээнэ үү. Амжилт хүсье!!! Жич: Одоогоор зөвхөн Мобиком, Юнителийн дугаараасс зар авч байна.

Зочид буудлын менежментийн удирдлагын дипломын ажил

kok.mn
Үнэ          20000 төг
Хэл          Монгол
Үзсэн       2240
Хэмжээ    610.04 KB
Нийтлэгч Мета
Ангилал   Дипломын ажил
Бичигдсэн он   2018
Огноо      2021-11-12
Qpay-ээр төлж
Файлын хэсгээс


Файлын агуулга
 Зочид буудлын удирдлагаар сурч буй таньд бэлэн дипломын ажил. Бүх судлагаа шингэсэн бэлэн сайн дипломын ажил 
Сэдвийн нэр: Таван одтой зочид буудлын рестораны үйлчлүүлэгчдийн зан төлөвийн шинжилгээ
Товч танилцуулга: Сүүлийн 10 гаруй жилийн турш Монголд аялал жуулчлалын салбар тэр дундаа 3-с дээш одтой олон улсын сүлжээ зочид буудлууд жил дараалан нээлтээ хийж байна. Монгол улсын аялал жуулчлалын салбар улирлын чанартайгаас шалтгаалан өрөө дүүргэлтийн хувь улирал тутам хэлбэлзэлтэй байдаг боловч түүнийг тооцоолон ихэнх зочид буудлууд casual dining-аас эхлүүлээд өндөр зэрэглэлийн ресторануудаа амжилттай ажиллуулж байна. Энэ нь Монгол улсын зах зээлийн хэмжээ (хүрээ) бага, зочид буудлын үйлчлүүлэгчдийн тооны цөөн байдалтай салшгүй холбоотой ч олон улсын ихэнх зочид буудлууд байрлал, өрөөний стандартаас гадна ресторан гэсэн тусдаа брэнд гарган түүгээрээ зочдыг татдаг. Монгол улсын хувьд зочид буудлын дэргэдэх паб ресторан болон цагийн хязгааргүй буфет ресторан ажиллуулдгаараа Шангри-Ла Хотел Улаанбаатар бусдаасаа ялгарч чадаж байна.   Монголдоо анхдагч гэж хэлж болох олон улсын таван одтой зочид буудлын сүлжээ нээгдсэнээр монголын зах зээл дээрх ямар төрлийн үйлчлүүлэгчдийг нэр хүнд үйлчилгээгээрээ татаж, тэдний  зан төлөвт хэрхэн нөлөөлж байгаа талаарх судалж шинжлэх. 
Түдхүүр үгс: Үйлчлүүлэгчдийн зан төлөв, Таван одтой зочид буудлын ресторан
АГУУЛГА
УДИРТГАЛ
I.	БҮЛЭГ.     ОРШИЛ  .......................................................................................................... 1
1.1	Танилцуулга ................................................................................................................ 1
1.2	Сэдвийн хамрах хүрээ ................................................................................................ 2
1.3	Сэдвийн зорилго  ........................................................................................................ 2
1.4	Судалгааны ажлын шинэлэг тал  .............................................................................. 2
1.5	Судалгааны ажлын үр дүн, ач холбогдол  ................................................................ 3
1.6	Судалгааны арга зүй  .................................................................................................. 3
II.	БҮЛЭГ.      ОНОЛЫН ХЭСЭГ  ....................................................................................... 3 
2.1 Зочид буудлын тухай ерөнхий ойлголт  ................................................................... 3
	2.1.1 Зочид буудлын салбарын үүсэл хөгжил, агуулга  .................................... 3
	2.1.2 Зочид буудлын зэрэглэл, ангилал  ............................................................. 5
2.2 Хэрэглэгчийн зан төлөвийн ойлголтууд   ................................................................ 8
2.2.1 Хэрэглэгчийн зан төлөвийн онолын үүсэл хөгжил, хөгжлийн үе шат... 8
2.2.2 Хэрэглэгчийн зан төлөвийн шинж чанар .................................................. 9
2.2.3 Хэрэглэгчийн зан төлөвт нөлөөлөгч хүчин зүйлс  ................................. 10
2.2.4 Хэрэглэгчийн зан төлөвийн удирдлагын онолууд  ................................ 10
2.2.5 Хэрэглэгчийн худалдан авах зан төлөвийн загвар ................................. 11
2.2.6 Хэрэглэгчийн худалдан авах зан төлвийн төрөл .................................... 12
2.2.7 Хэрэглэгчийн худалдан авах шийдвэр гаргах үе шат ............................  14

III.	БҮЛЭГ. 	ҮЙЛЧЛҮҮЛЭГЧДИЙН ЗАН ТӨЛӨВИЙН СУДАЛГАА ШИНЖИЛГЭЭ  .............................................................................................................. 16
	3.1 Эмпирик судалгаа .................................................................................................... 16
3.1.1 Судалгааны судлагдсан байдал ............................................................... 16
3.1.2 Наадам, Café Park, Lobby Lounge зэрэг рестораны үйлчлүүлэгчдийн харицуулсан шинжилгээ.................................................................................... 18
          		3.1.3 Судалгааны үр дүн  .................................................................................. 28
IV.	БҮЛЭГ.	ТАВАН ОДТОЙ ЗОЧИД БУУДЛЫН РЕСТОРАНЫ ТУХАЙ ......... 31
             4.1 Таван одтой зочид буудлын рестораны тухай ерөнхий ойлголт  ...................... 31
             4.2 Таван одтой зочид буудлын ангиллын стандарт .................................................32
 4.3 Таван одтой зочид буудлаар үйлчлүүлж байгаа үйлчлүүлэгчийн сэтгэл  ханамж  ......................................................................................................................................... 35  
             4.4 Хэрэглэгчийн үйлчилгээний чанар, хэрэглэгчийн хүлээлт ............................... 38
	 4.5 Рестораны үнэлгээ  .............................................................................................. 39
Дүгнэлт ................................................................................................................... 15, 28, 41
Санал, Зөвлөмж  ................................................................................................................ 42
Хавсралт ............................................................................................................................. 43
Ном зүй  .............................................................................................................................. 48 


 



       Төлбөр хийх
Төлбөр төлөх төрлөө сонгоно уу

QPay-ЭЭР ТӨЛӨХ



KPOINT ДАНСНААСАА ТӨЛӨХ














Энэ файл ямар нэгэн зохиогчийн эрхийн зөрчилтэй бол бидэнд мэдэгдэнэ үү. Баярлалаа Мэдэгдэх
Файл эзэмшигчийн мэдээлэл байхгүй
АНГИЛАЛ ХАРАХ

СУРТАЛЧИЛГАА